terima kasih singah :) kalau ade mase singgah lagi yer ? hehe . muaah pipi kanan :* muaah pipi kiri :*

HANCOR HATI DISEBABKAN KAU SAYANG :(

ape salah aku ? :( sampai kau uat cmnie at aq huh ? 
kau soh aq jgn curang ngn kau . tapi , koe sndri yg curang kan ?
hmmp . tengs ya sayang ? :) saye suka sangat sangat . hadiah yg terbaik .
tengs oke ? :) walaopon hakikat yer aku saked hati ngn kau .
tapi , takpeh . aq akan cube lupekan sume tuh keyh ?
tengs coz penah sayang aku . hmmp :( sumpah . aku bengang . 
baru semalam kite hepy hepy . aq da denga cter mcm2 pasal koe .
tengs aw sayang ?? :) saye hargai hadiah yg benilai nie :))
da lame aku tk dapat tao yunk . aku sanggop tk mkn kt sekola . 
nk simpan wet . tox topup , then kol koe . tapi ...
hmmp . i do not no how to say sayangg :))
i harap u bahagie ngn si dia yg u sayang oke :))

ILOVEYOUSAYANG <3

No comments:

Post a Comment