terima kasih singah :) kalau ade mase singgah lagi yer ? hehe . muaah pipi kanan :* muaah pipi kiri :*

ANIS AYUNI :(

ANISS !! mane kau ?? aku rindu kau .
mane kau hilang kan diri ?? mane kau ??nape kau tinggal kan aku ??
nape ?? sampai yer hati kau . aku ingat agy weyh !
waktu darjah 5 . kite selalu lepak same same .
rehad same same . sume yer same same .
aku selalu tiru kau biler keje aku tk siap . sampai kau marah aku .
tapi , aku juz sengeh jeh . sampai kau gelak .aku hepy sangat .
weyh ! tkde sape yg paham aku cm kau weyh !
aku rindu kau sangat sangat !! nape kau buad aku cmnie ?
weyh ! aku ingat agy . waktu tuh balek jeh koko .
aku , fatin fatihah n nisya . g umah kau .
kiteorg g mandi kolam kat umah kau . bes jeh .
mak kau sporting . bes sangat !
then , da lame uh . mak kau kol aku tanyer biler nk datang umah .
mak kau ajak aku g mandi kolam kat umah kau .
aku cakap , aku tk leh coz aku bz .
then , mak kau cakap . lao free dtg umah . aku unn oke jeh .
then , cuti panjang .. aku suke men miskol miskol kau .
then , kau text aku . kau cakap . nati darjah 6 rehad same same .
aku cakap oke jeh . then , dah start sekolah . kau tk datang .
first day sekolah . aku g kelas kau tanyer sal kau .
tapi , yang aku dengar . dorg ckp kau tkde .
tiap hari aku g . last last dorg ckp mybe kau pindah .
aku diam . then , aku blah . aku marah kat kau .
aku kol nombor kau . tapi , yang aku dengar .
'NOMBOR YANG ANDA DAIL TIDAK DAPAT DIHUBUNGI'
then , aku geram sangat . aku ajak fatin fatihah n nisya g umah kau .
ape jadi weyh ? umah kau penoh ngn cat . bersepah sangat .
aku ingat nk masok . tapi , nisya halang . dye cakap lebih baek jgn masok .
aku pon ikot ckp dorg . then , blah .
aku RINDUU sangat ngn kau ANISS . NISYA da pindah .
kau taktau katne . FATIN da de kawan baru .
semua dah beruba . aku pon dah beruba .
agysatu kann . ade budak nie . muke dye sebijik cm kau .
tapi , name dye MIMI . dye len sangat . tk cm kau .
aku penah tegor dye . tapi , dye len weyh !
sumpah tk same . aq rinduu kau .
tkde sape agy aku nk kacau weyh . lao ade pon .
kawan makan kawan . menyampah aku weyh !
ANISS ! lao kau datang sinie . or kau ingat kat aku .
kau datang lah umah aku . aku sentiase ingat kau .
lao aku jumpe kau . aku nk pelok kau kuad kuad . HAHA .
aku tao kau tk suke . tapi , sape soh kau tinggalkan aku .
HUH ! aku marah kat kau tahu !!!
tak peh lah ANISS . lao kau terbace pasal mende nie .
kau datang umah aku tao ?? HEHE

ILOVEYOUANISS!!
IMISSYOUANISS!!

No comments:

Post a Comment