terima kasih singah :) kalau ade mase singgah lagi yer ? hehe . muaah pipi kanan :* muaah pipi kiri :*

MY LOVELY COUSIN :)




NURSYAZRINA BINTI BADRULHISYAM !
betol keh aq eje ? HAHA . alaa . oke ah tuh kann ??
kembar aku tahu . HAHA . burfday same . keputusan UPSR same .
manyak pesamaan duh . harap harap result PMR tk same ah .
HAHA . aku sayang koe lah my dear .
aq tk sangke kite bole kawan balek unn ? ish ish ish .
sebab jantan tak gune tuh ah kite gado besar kann ??
tapi , tk peh . aku da dapat koe balek . HAHA .
weh mowk ! jagan uat cm tuh agy oke ? aku tk suke .
soe sal dulu keyh ? aku BODOH sangat wktu tuh . tk pk ap dah .
HAHA . lupekan jeh lah pasal tuh oke ?
aku da lupekan pasal mende tuh da . HOHO XD
aku harap kite tk gado pasal jantan agy oke ??
MOWK ! aku juz nk ckp ..

ILOVEYOUSOMUCHLAH!!

No comments:

Post a Comment