terima kasih singah :) kalau ade mase singgah lagi yer ? hehe . muaah pipi kanan :* muaah pipi kiri :*

INGAD KENANGAN LAME :)

teringat kenangan lame . waktu puase dulu .
ex aku selalu kejutkan aku bangon sahor .
selagi aku tak bangon , selagi tuh dye kejutkann .
bes jeh dulu . waktu aku form 1 lah . da lame da .
tetibe semalam aku terigat kat dye . rindu giler kat dye .
aku pon mesej dye . wish puase kat dye .
mesejmesejmesej . tetibe dye cakap . dye BENCI kat aku .
terkejut aku bace mesej tuh . then , aku mesej dye .
aku cakap macam macam . ayat jiwang lee .
HUHU . then , dye cakap dye sayang aku . tapi ,
dye tknk ingat kesah dulu . dye nk lupekann .
pas tuh aku cakap lah . takpeh lah weh .
aku ingat ape yg kau cakap n macam macam lah .
mane bole bagitau . kantoi lah . HAHA .
then , aku cakap aku rindu dye kejutkan aku bangon sahor .
then , dye cakap dye pon same . aku pon da hepy da .
walaopon , waktu tuh aku tenga nanges . sedih .. HUHU .
mesejmesejmesej . dye cakap jadi kawan jeh lah .
aku pon oke jeh . tadi , waktu sahor .
dye kejutkan aku cm dulu . hepy sangatsangat .
rindu aku . tapi , rindu aku da terubat ..
aku taktau kenape aku tk leh lupekan dye .
aku da cube nk sayang orang lain . tapi ..
susah gila !!! sumpah susah !! HUHU .

p/s : weh sayang ! aku sayang kau tahu !
sampai bile bile pon aku tetap sayang kau !
iloveyou <3 emuahh ! #GATAL GILA !

No comments:

Post a Comment