terima kasih singah :) kalau ade mase singgah lagi yer ? hehe . muaah pipi kanan :* muaah pipi kiri :*

SEHARI BERPUASA


da sehari aku puase . cm tk caye jeh . HEHE .
mangon sahor kol 5 . adek aku kejotkan . HAHA .
patot yer aku kejotkan adek aku . ape lah mis ekin nie .
makan sahor . juz makan telor goreng jeh . HAHA .
mk aku letak nasi manyak gile . dye cakap nati aku lapaa .
makan makan makan . ase kenyang gile . pas tuh tk abes .
padahal tinggal CIPUDD jeh . HAHA . mk aku juz gelak jeh .
pas makan aku mesej membe aku . soh bangon . HAHA .
da telambat lah mis ekin . dorang sume da makan .
HEHE . saje jeh nk kacau . ape lah korang nie .
pas mesej membe aku . aku tido balek .
dalam kol 6 . mk aku kejotkan balek . nk g sekola .
ngantok SIOLL . HAHA . mate tk leh nk bukak da .
then , mangon terpakse . HUHU . mandi mandi .
siap siap . pakai kasot g sekola dgn muke BLURR .
g sekola . lepak ngn membe . tk belaja unn .
serupe tk g sekola . HAIYAA . kat sekola juz lepak ngn
lollytedy , fardiyana , amoy , aten aida , zana n eida .
lepak cm org bodo . tk leh nk gosip . CEHH !
HAHA . dalam kol 11 dorang tido . aku lepak ngn eida n lolly .
borak borak sal blog . HEHE . borak borak .
da pukol 12.30 . balek lah . tunggu my mummy .
tk bole lame agy . da lah dahage giler .
balek umah . online n edit blog . then , tido .
bangon tido tolong ibu masak then mandi .
lastly buke puase . ALHAMDULLILLAH .
bes giler bole hirup air yang segar . HAHA
papehal pon tk caye hari nie da pose . HEHE .

SELAMAT BERPUASE YER KORANG :))

No comments:

Post a Comment