terima kasih singah :) kalau ade mase singgah lagi yer ? hehe . muaah pipi kanan :* muaah pipi kiri :*

RUMAH TERBUKE UNTUK KAWAN2 MIS EKIN

cettt =.= semalam malam my mother .
baek hati nak buad open house untok membe2 aku .
hmmp . kepade kawan2 aku yg aku tk ajax semalam .
sory ah . bukan ape . aku ajax membe2 yg rapat n baek ngn aku jeh .
cehh ! pilih kaseh lah pulak . haha . tk lah .
bukan pilih kaseh oi . aku tk jumpe korang .
korang pon bukan maen sombong agy . sepak tao ah !
haha . oke oke . len kali korang dtg lah keyh .
tapi , tkde duet raye . da abes bagi membe2 yg dtg semalam . haha .
cehh ! korang nk tengok gamba2 semalam ? nak kan ?
kalau tknk tak yah tengok . haha . nah ! tngok !

nany and diyan :)

nany and zyra amoy :)


gamba nie aku jeles . haha . joke !
zyra and khai :)


mereka :) diyan , aida , mas , aen , zyra , acu , nany , adek nany :)

minah rempit woi ! haha :)

tengok tv lah sangat kan ? haha .

kak long kawasan . mas :) haha


diyan and kak long kawasan . haha

aida , zyra amoy , acu :)

acu and adek nany :)

paeh :)

hah ! da tengok kan ? banyak agy gamba .
tapi , malas nk upload . penat deyh ! haha .
cehh ! kepade sape yg datang ke rumah saye . MIS EKIN .
tengs bebanyak oke . ILOVEYOUALL :) haha .

1 comment:

Anonymous said...

wahhh nak jugak join depa men pelok2 ! haha :D

Post a Comment